Jan-Willem van der Vijver nieuwe fractievoorzitter

Geesje Haasnoot - plek 3.jpg
Door Geesje Haasnoot op 24 mei 2022 om 09:00

Jan-Willem van der Vijver nieuwe fractievoorzitter

Als gevolg van de voordracht van Gerard Mostert als wethouder heeft de fractie van de ChristenUnie Jan-Willem van der Vijver gekozen als nieuwe fractievoorzitter.
De ChristenUnie is verheugd dat Gerard Mostert zijn werk als wethouder kan voortzetten op de belangrijke thema’s van volkshuisvesting en armoedebestrijding.
Van der Vijver (37) brengt de nodige ervaring met zich mee. Zo is hij dertien jaar werkzaam geweest bij de Politie. Daarnaast was hij manager bij een gesloten jeugdzorginstelling en is hij thans directeur van de Groen van Prinstererschool in Katwijk. ‘Met zijn brede maatschappelijk ervaring en betrokkenheid, zijn politiek gevoel en leiderschapskwaliteiten heb ik het volste vertrouwen in Jan-Willem als fractievoorzitter van de ChristenUnie.’ Aldus Gerard Mostert.
‘Ik ben dankbaar voor het vertrouwen dat de fractie in mij gesteld heeft. Samen met Geesje Haasnoot, Ben van der Plas en Niels Haasnoot gaan we als fractie de komende jaren ons geloof een stem geven in de gemeenteraad.’ Door de wisselingen in de fractie neemt Niels Haasnoot (26) ook zitting in de gemeenteraad. Hij zal zich de komende jaren onder andere inzetten op goede zorg voor de schepping.

Labels: ,